Popis
Velmi praktickou a voňavou dekorací Vašeho domova se může stát také tzv. vonný sáček. Ten obsahuje květy různých rostlin, bylin a éterické oleje.
Tóny čerstvých květů indického jasmínu se báječně snoubí s bílými květy tuberózy, aby vytvořily tuto povznášející a stres uvolňující vůni.
- Váta je principem vzduchu a éteru. Je to nejsilnější dosha ze všech tří biologických energií. Poskytuje prostor pro všechny další funkce života a je v pozadí veškerého pohybu v lidském těle.
- Slovo váta pochází za sanskritu (starobylého indického jazyka) a jeho významem je pohyb nebo vítr. Váta je nejdůležitější složkou systému tridóši, říká se o ní, že je královnou dóš. V těle zodpovídá za fyzické pohyby, nervové a mentální pochody, ale také za oběhový, dýchací, trávící a vylučovací systém.
Vonný sáček Song of India je ideální k osvěžení malého prostoru a odstranění zápachu.
Použití:
- vkládá se do vozidel, do koupelen, na toalety, do šatníku, do skříní, nebo do zásuvek s prádlem
- lze použít i k provonění kuchyně, koupelny, nebo jiných malých prostor, nebo i v automobilu
- před použitím sáček jemně promněte a tím uvolníte vůni
- jednou za měsíc promnutí opakujte a tím udržíte vůní intenzivní po delší dobu
- uchovávejte mimo dosah dětí a domácích zvířat.
- zamezte přímému kontaktu s potravinami
- 100% přírodní a ekologické ingredience
- Uvolňování vůně: 25 - 40 dní
- Netoxický, bezpečný pro použití
- Chraňte před přímým slunečním zářením zvýšit životnost tohoto produktu
Země původu: Indie
Hmotnost | 20 g. |
Druh | vonný sáček |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Cesta značky Song of India začala již v roce 1932 v indickém městě Dillí, kdy se z malého rodinného podniku stala světově úspěšná značka, která je aktuálně jednou z největších společností pro výrobu a export přírodních bylinných produktů jako jsou oleje, parfémy, vonné tyčinky, svíčky, vonné sáčky, difuzéry a další. Umění výroby parfémů, olejů a vonných tyčinek z přírodních surovin zde bylo předáváno z generace na generaci. V šedesátých letech, kdy začalo do Indie proudit mnoho turistů, velmi vzrostla poptávka po těchto přírodních produktech a ta se rychle rozšířila i do zámoří. To, co v roce 1932 začalo jako vášeň pro éterické oleje, parfémy a masážní oleje, dalo v roce 1972 za vznik značce Song of India. Objednávky z celého světa začaly přibývat a došlo díky tomu k modernizaci a rozšíření firemních prostor i otevření nové pobočky v Seattlu. I přesto, jakým způsobem se původně malý rodinný podnik rozrostl, zůstaly zachovány všechny tradiční způsoby pro zpracování vůní. Produkty Song of India jsou oslavou přirozeného a celostního života. Ve snaze dosáhnout jemné rovnováhy mezi tělem a myslí jsou všechny produkty navrženy tak, aby člověka povzbudily, obohatily a dodaly energii tělu i duši. Na základě principů starověké ájurvédy je vše vyráběno podle prastarých indických tradic a metod s cílem rozmazlit své zákazníky prvotřídní kvalitou a naplňovat jejich životy a domovy krásou a vůní.