Akce Efekt lupa
  • 1 z 2
 

Song of India Vonný sáček Honeysuckle, 20 g.

 

Vonný sáček Song of India Honeysuckle, 20 g. Čerstvá květinová vůně zimolezu. Vonný sáček obsahuje obsahuje 100% přírodní byliny a minerální prášek, který absorbuje éterické oleje a jemně uvolňuje vůni do vzduchu. Sáčky jsou vhodné do šatníků, skříní, nebo do zásuvek s prádlem.

Dostupnost Skladem
Běžná cena 76 Kč
Ušetříte 34 Kč (–44 %)
42 Kč / ks
   
Kód produktu 6325
Značka Song of India
Kategorie Aromaterapie
 

Velmi praktickou a voňavou dekorací Vašeho domova se může stát také tzv. vonný sáček. Ten obsahuje květy různých rostlin a bylin.

Vonný sáček Song of India je ideální k osvěžení malého prostoru a odstranění zápachu. 

Použití:

  • vkládá se do šatníku, skříní, nebo zásuvek s prádlem
  • lze použít i k provonění kuchyně, koupelny, nebo jiných malých prostor, nebo i v automobilu
  • před použitím sáček jemně promněte a tím uvolníte vůni
  • jednou za měsíc promnutí opakujte a tím udržíte vůní intenzivní po delší dobu
  • uchovávejte mimo dosah dětí a domácích zvířat.
  • zamezte přímému kontaktu s potravinami

 Země původu: Indie

Podobné produkty

Druh vonný sáček

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Cesta značky Song of India začala již v roce 1932 v indickém městě Dillí, kdy se z malého rodinného podniku stala světově úspěšná značka, která je aktuálně jednou z největších společností pro výrobu a export přírodních bylinných produktů jako jsou oleje, parfémy, vonné tyčinky, svíčky, vonné sáčky, difuzéry a další. Umění výroby parfémů, olejů a vonných tyčinek z přírodních surovin zde bylo předáváno z generace na generaci. V šedesátých letech, kdy začalo do Indie proudit mnoho turistů, velmi vzrostla poptávka po těchto přírodních produktech a ta se rychle rozšířila i do zámoří. To, co v roce 1932 začalo jako vášeň pro éterické oleje, parfémy a masážní oleje, dalo v roce 1972 za vznik značce Song of India. Objednávky z celého světa začaly přibývat a došlo díky tomu k modernizaci a rozšíření firemních prostor i otevření nové pobočky v Seattlu. I přesto, jakým způsobem se původně malý rodinný podnik rozrostl, zůstaly zachovány všechny tradiční způsoby pro zpracování vůní. Produkty Song of India jsou oslavou přirozeného a celostního života. Ve snaze dosáhnout jemné rovnováhy mezi tělem a myslí jsou všechny produkty navrženy tak, aby člověka povzbudily, obohatily a dodaly energii tělu i duši. Na základě principů starověké ájurvédy je vše vyráběno podle prastarých indických tradic a metod s cílem rozmazlit své zákazníky prvotřídní kvalitou a naplňovat jejich životy a domovy krásou a vůní.