Popis
Porcelánový Feng Shui svícen - Buddha, 12 x 12 x 7,2 cm. Svícen je vyroben z nejlepšího čínského porcelánu lithophane. Plastický reliéf byl vytvořen speciální metodou tak, aby při hoření svíčky vytvořil trojrozměrný obraz. Svícen je tvořený spodní miskou a odnímatelnou okrasnou částí, je neglazovaný. Svícen dodáváme včetně stylové dárkové krabičky.
Buddha byl osvícený člověk, který díky usilovnému hledání a vnitřní práci na sobě samém, dosáhl nejvyšší realizace - osvícení. Dosáhl ho prostřednictvím meditace Lotosový květ a tuto meditaci také učil své učedníky. Na základě učení, které přinášel, bylo později vytvořeno náboženství - buddhismus, čtvrtého nejrozšířenější náboženství na světě.
Použití: zapálenou čajovou vložte do nitra svícnu a nechte hořet.
Materiál: čínský porcelán lithophane.
Hmotnost: 239 g
Podobné produkty
Materiál | keramika |
Barva | bílá |
Použití | pro čajové svíčky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Značka Mani Bhadra vznikla v Nizozemí v roce 2010 a v průběhu dalších let postupně expandovala do dalších evropských zemí jako je Francie, Německo nebo Itálie. Společnost Mani Bhadra BV - Phoenix Import si zakládá především na odpovědném a udržitelném podnikání. Přináší na trh produkty, které mohou přispívat k radosti ze života a obecně k duchovnímu rozvoji. Patří mezi ně např. vonné tyčinky, svícny či votivní čakrové svíčky. Mani Bhadra v maximální možné míře sleduje cestu všech produktů od výrobce, aby zajistila, že nepřispíva k nedodržování pracovních podmínek. Společnost ráda nakupuje také od dodavatelů, kteří dávají šanci nejvíce znevýhodněným skupinám. Usilují také o to, aby veškeré obchodní procesy byly udržitelnější, mimo jiné prostřednictvím používání udržitelných obalových materiálů. Termín Mani Bhadra pochází ze sanskrtu a znamená „sdílení bohatství a hojnosti s lidmi v nouzi“. Výrobce se tedy v tomto duchu snaží působit a zaměřuje se na podporu neziskových organizací jako např. Help in Action, která investuje do dobrých životních, pracovních a vzdělávacích podmínek pro obyvatele Nepálu a Indie.