Akce Efekt lupa
 

Mani Bhadra Stojánek na vonné tyčinky Namaste dřevěný, 25 x 4 cm

 

Stojánek na vonné tyčinky Namaste (dřevěný), 25 x 4 cm. Je vyrobený z exotického dřeva a je určený pro použití vonných tyčinek. Jemný design potěší každého a je skvělým doplňkem Vašeho interiéru. Zdobený mandalami, symbolem OHM a gesta Namaste.

Dostupnost Momentálně nedostupné
Běžná cena 139 Kč
Ušetříte 50 Kč (–35 %)
89 Kč / ks
Kód produktu 8900000542079
Značka Mani Bhadra
Kategorie Vonné tyčinky a stojánky
Položka byla vyprodána...
 

Stojánek na vonné tyčinky Namaste dřevěným je široký a zakřivený, takže je perfektní pro zachycení pádu popela. Je snadné popel zlikvidovat a stojánek vyčistit.

Rozměry: délka 25 cm, šířka 4 cm

Materiál: exotické dřevo

Vyrobeno ručně v Indii.

Podobné produkty

Druh stojánky
Materiál dřevo
Typ pro vonné tyčinky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Značka Mani Bhadra vznikla v Nizozemí v roce 2010 a v průběhu dalších let postupně expandovala do dalších evropských zemí jako je Francie, Německo nebo Itálie. Společnost Mani Bhadra BV - Phoenix Import si zakládá především na odpovědném a udržitelném podnikáníPřináší na trh produkty, které mohou přispívat k radosti ze života a obecně k duchovnímu rozvoji. Patří mezi ně např. vonné tyčinky, svícny či votivní čakrové svíčkyMani Bhadra v maximální možné míře sleduje cestu všech produktů od výrobce, aby zajistila, že nepřispíva k nedodržování pracovních podmínek. Společnost ráda nakupuje také od dodavatelů, kteří dávají šanci nejvíce znevýhodněným skupinám. Usilují také o to, aby veškeré obchodní procesy byly udržitelnější, mimo jiné prostřednictvím používání udržitelných obalových materiálůTermín Mani Bhadra pochází ze sanskrtu a znamená „sdílení bohatství a hojnosti s lidmi v nouzi“. Výrobce se tedy v tomto duchu snaží působit a zaměřuje se na podporu neziskových organizací jako např. Help in Action, která investuje do dobrých životních, pracovních a vzdělávacích podmínek pro obyvatele Nepálu a Indie.